هتل های معروف اصفهان

۴ بازديد

هتل های معروف اصفهان

سومین شهر پهناور کشور، اصفهان، سالانه میزبان گردشگران و مسافران بسیار زیادی می باشد که برخی از شهرهای اطراف به اصفهان آمده اند و برخی دیگر نیز توریست های خارجی هستند که با شنیدن زیبایی های این شهر تاریخی، تصمیم گرفته اند به ایران سفر کرده و به نصف جهان بیایند. دراین مقاله آس چارتر به معرفی بهترین و لوکس ترین هتل های اصفهان می پردازد.آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد اصفهان شما را به خواندن این مقاله دعوا میکند.

هتل اسپادانا اصفهان

یکی از این اقامتگاه های جذاب است که به دلیل معماری خاص خود، طرفداران زیادی دارد. این هتل که در سال 1373 بنا نهاده شده است، در ساختمان خود از ترکیب معماری سنتی و مدرن استفاده کرده است. ساختمان هتل شامل 4 طبقه است و 32 باب اتاق مجلل و باکیفیت را در دل خود جای داده است. برای جا به جایی بین طبقات، در هتل آسانسور نیز تعبیه شده است. این هتل در بلوار آئینه خانه واقع شده است و در مجاورت مهم ترین بنای اصفهان یعنی سی و سه پل قرار دارد.

موقعیت ویژه این هتل موجب شده تا به انتخاب اول بسیاری از مسافران تبدیل شود و به همین دلیل در اکثر اوقات سال، هتل اسپادانا میزبان مسافران زیادی می باشد. علاوه بر سی و سه پل، هتل فاصله کمی تا مقاصد گردشگری دیگر مانند عمارت عالی قاپو، کاخ هشت بهشت و  کاخ چهل ستون دارد. با اقامت در هتل اسپادانا، می توانید در کمترین زمان ممکن برای دیدن آثار مهم تاریخی و معماری اصفهان، راهی شوید. برای مثال برای رفتن به کاخ هشت بهشت از هتل، تنها 15 دقیقه با ماشین در راه خواهید بود. با این حال نزدیکی هتل به سی و سه پل، مهم ترین علت محبوبیت آن می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.