بهترین رستوران های تهران

۶ بازديد

بهترین رستوران های تهران

تهران پایتخت کشورمان ایران، شهری پر از خاطرات تلخ و شیرین در دوران ها مختلف، شهری پر از جاذبه های تاریخی و طبیعی که هرساله میزبان تعداد زیادی گردشگر ومسافر از داخل و خارج کشور می باشد، این شهر لاکچری دارای امکانات بی نظیری برای رفاه حال مسافران و گردشگران خود می باشد،

در سفر به تهران چه برای تفریح و چه برای قرارهای کاری نیاز به کمی استراحت دارید که می توانید به اولین چیزی که به آن فکر کنید پیداکردن یک رستوران خوب و با کیفیت برای رفع گرسنگی و خستگی خود باشید. از این رو در این مقاله آس چارتر به معرفی تعدادی از بهترین رستورانهای تهران می پردازد تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با بهترین رستورانهای تهران آشنا شوید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر شیراز تهران در شهر مشهد می باشد.

رستوران گردان برج میلاد

در اول مقاله به سراغ رستوران گردان برج میلاد می رویم که یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های تهران می باشد و تقریبا همه با آن آشنا می باشند، با ورود به این رستوران شما به بزرگ ترین رستوران گردان دنیا در این ارتفاع وارد شده اید، این رستوران در بالای برج میلاد در ارتفاع 276 متری واقع شده است و نمای بسیار زیبا و چشم انداز بی نظیری دارد شما می توانید تهران را از آن بالا مشاهده نمایید.

این رستوران هر دو ساعت، 360 درجه می چرخد. در منوی رستوران گردان برج میلاد شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و فست فودها را سفارش دهید. همچنین می توانید قبل از رفتن به برج میلاد برای صرف صبحانه، ناهار و شام به صورت تلفنی میز خود را رزرو نمایید. اوجه داشته باشید برای ورود به رستوران گردان برج میلاد باید هزینه ای پرداخت کنید.

آدرس رستوران گردان برج میلاد: تهران،‌ بزرگراه همت غرب، برج میلاد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.