معرفی شرکت هواپیمایی کیش ایر

۴ بازديد

معرفی شرکت هواپیمایی کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر ، یکی از ایرلاین های خصوصی ایران است که در سال 1370، با هدف توسعه فعالیت های جزیره گردشگری کیش و ارتباط با مراکز استانها و کشورهای حاشیه خلیج فارس تاسیس شد و از آن موقع مشغول به فعالیت می باشد . این شرکت متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است . اکثر مسافرینی که به کیش سفر می کنند ، بلیط هواپیماچارتری با شرکت هواپیمایی کیش ایر می گیرند و از این ایرلاین راضی هستند .

بلیط هواپیما کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر فعالیت خود را با دو فروند هواپیمای اجاره ای شروع کرد ، به این ترتیب بلیط هواپیماچارتری شرکت هواپیمایی کیش ایر در اغلب مسیرهای داخلی و بین المللی در دسترس مسافران سفرهای هوایی قرار گرفت. جالب است بدانید بلیط هواپیما شرکت هواپیمایی کیش ایر علاوه بر اینکه قیمت مناسبی دارد، به راحتی نیز قابل تهیه است.
برای تهیه بلیط هواپیماچارتری شرکت هواپیمایی کیش ایر، علاوه بر آژانس های هواپیمایی مختلف، می توانید به سایت  آس چارتر نیز مراجعه نمائید.

شرکت هواپیمایی کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش ایر ، به طور کلی دارای 11فروند هواپیما فعال به شرح ذیل می باشد:

  7فروند هواپیمای بوئینگ ام دی

 2 فروند هواپیمای فوکر 100

2فروند هواپیمای ایرباس ای 321

لازم به ذکر است به موجب بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری، کیش ایر 2 فروند هواپیمای توپولف 154 خود را قبل از سال 1390، از ناوگان خارج و آنها را زمین گیر کرده است  و دیگر پرواز نمی کنند .

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی کیش ایر

 بلیط هواپیما چارتری شرکت هواپیمایی کیش ایر، در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی، آماده خدمت رسانی به مسافران خود است. این شرکت علاوه بر ارائه کلاس پروازی اکونومی در اغلب خطوط هوایی خود، در برخی از مسیرهای پروازی از جمله مسیر تهران – کیش – تهران و تهران – مشهد – تهران ، کلاس پروازی تجاری را نیز برای رفاه بیشتر ، به مسافران خود پیشنهاد می نماید.

اگر شما هم مایل به تهیه بلیط هواپیماچارتری کیش ایر هستید می توانید به راحتی از سایت آس چارتر تهیه کنید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.