معرفی برج میلاد تهران (ششمین برج بلند دنیا)

۹ بازديد

دلفیناریوم برج میلاد

 یکی ازهیجان انگیزترین گردش های شهری برای علاقه مندان تماشای بازی دلفین های باهوش و گرفتن سلفی با آنهارا فراهم کرده است، دلفیناریوم برج میلاد تهران نخستین وتنها دلفیناریوم غیر ساحلی ایران بوده است که هرروزپذیرای زیادی ازعلاقه مندان به این حیوان دوسداشتنی و باهوش است. شما می توانید با خرید بلیط چارتر از سایت آس چارتر از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

 لابی برج میلاد

لابی برج شامل 6طبقه است که در طبقات اول تا سوم آن رستوران های بین المللی، تریا، واحدهای تجاری و نمایشگاه وجود دارد لابی محل ورود بازدیدکنندگان برج است ومعماری منحصر به فردی دارد، در این مکان بانک و خودپردازر،محل پذیرش میهمان وبخش های اداری برج قرار گرفته است.

اتاق فرارانیگما برج میلاد اتاقی ترسناک  اما دوست داشتنی اسکیپ روم یک بازی 3تا5 نفر است که به محض ورود به اتاق در اتاق پشت سرتان قفل می شود اتاق فرار یک بازی گروهی است و کار گروهی و همبستگی درآن از اهمیت بالایی برخورداراست هرچقدر هم زمان ببرد فقط با فکر واستدلال است که می  توانید از این اتاق بیرون بیایید بنابرین سعی کنید کمی خلاق باشید. اتاق فرار یکی از بازی های پرهیجانی است که چند سال است طرفدارن خاص خود را پیدا کرده است .

شهربازی برج میلاد کاربازیا

اگر با کودکان برای بازدید از برج میلاد میروید برای اینکه به آنها هم خوش بگذرد و بازدید دلچسب تری داشته باشید کودکان دلبندتان را برای چندساعتی به شهرمشاغل کاربازیا در طبقه منفی یک برج میلاد بسپارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.