سفر به سرزمین خورشید تابان

۶ بازديد

بهترین فصل برای بازدید و سفر به سرزمین خورشید تابان

همانطور که در بالا گفته شد ژاپن کشور چهارفصل است که می توانید در هر فصل به سفر بپردازید، اما بهترین فصل برای بازدید و سفر به این کشور می توان گفت ماه دسامبر می باشد، که بهترین زمان برای گشت و گذار است، در این ماه جشن های مختلفی برگزار می شود که می توانید به تماشای جشن ها و پرواز دادن بادبادک های سنتی و آتش بازی های هیجان انگیز بپردازید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتری هواپیما خارجی در شهر مشهد می باشد.

نکات و مقررات قبل از سفر به سرزمین خورشید تابان

همانطور که می دانید هر شهر و یا کشوری دارای اداب رسوم خاص خود می باشد و قبل از هرچیزی که بخواهید به آن نقطه ای که دوست دارید سفر کنید باید موارد و اطلاعاتی را در مورد مقصد مورد نظر خود مطالعه نمایید، در ادامه مواردی را برای شما شرح خواهیم داد که حتما باید بدانید وتا در سفر به کشورژاپن خلاف بر آداب و سنت های مردم ژاپن رفتار نکنید.


اگر میل به غذا خوردن داشتید می توانید به مکان های بروید که بتوانید به راحتی بنشینید و غذایی میل کنید، زیرا مردم ژاپن در حال حرکت و یا قدم زدن غذا نمی خورند و آن را نیز دور از فرهنگ خود می دانند و یا حداقل اگر جایی برا نشستن پیدا نکردید در یکی از مراکز حمل و نقل عمومی می توانید ایستاده و غذایتان را میل نمایید.

از دیگر نکاتی که باید به آن توجه نمایید، موبایل خود را همیشه بر روی بی صدا قرار دهید و در خیابان به هیچ عنوان با تلفن همراه خود صحبت نکنید و اگر مکالمه ای طولانی دارید فقط در منزل انجام دهید. زیرا این امر نیز برای آنها خوشایند نیست.

جالب است بدانید در خیابان ها و در هر منطقه و مکانی که در این کشور بروید به هیچ عنوان سطل زباله ای نخواهید دید و اگر زباله ای داشتید با خود به منزل برده و آن را تفکیک و مرتب به داخل سطل زباله بیندازید.

حتما قبل از ورود به خانه ها، معبد ها، رستوران های سنتی و یا رختکن ها کفش های خود را حتما در بیاورید.

درفروشگاه ها و نمایشگاه ها و معبدها اگر خواستید عکاسی کنید حتمت باید قبل از آن مجوز برای عکس گرفتن بگیرید.

سیگار کشیدن در این کشور ممنوع است و اگر خواستید سیگار بکشید در جاهایی که به این امر اختصاص دارد به سیگار کشیدن بپردازید تا جریمه نشوید.

در رستوران های ژاپن دستگاه های نوبت دهی همانند بانک ها وجود دارد، در بدو ورود حتما از دستگاه استفاده نمایید.

همچنین در رستوران غذایی که سفارش می دهید بعد از میل کردن سینی خود و جایی که در آن قرار دارید را کاملا تمیز کرده و بعد تحویل دهید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.