مقایسه قیمت‌ها قبل از خرید

۱۰ بازديد

مقایسه قیمت‌ها قبل از خرید

اگر قصد سفر با هواپیما، قطار یا حتی اتوبوس را دارید حتما قبل از خرید بلیت به سایت‌های مختلف سر بزنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

برای داشتن سفر کم‌ هزینه می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها و چشم‌پوشی از برخی خدمات اضافه، گزینه‌های مناسبی پیدا کنید.

برای سفر کم هزینه، تبلیغات را از دست ندهید

اگر قصد برنامه‌ریزی برای سفری طی ماه‌های آینده را دارید، سعی کنید کمی زودتر در سایت‌های ارائه دهنده خدمات گردشگری عضو شوید تا از تخفیف‌ها و تورهای ویژه آن‌ها قبل از دیگران مطلع شوید.

غذای خود را با خود ببرید

اگر قصد دارید با خودرو شخصی، اتوبوس و قطار سفر کنید، سعی کنید قبل از سفر غذای مناسب خود یا خانواده‌تان را آماده کنید و در طول سفر همراه خود داشته باشید.

اینکار علاوه بر کاهش هزینه‌ها باعث حفظ سلامتی شما نیز خواهد شد.

استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی قابل حمل نیز می‌تواند به شما برای حفظ تازگی مواد غذایی کمک کند.

مسافت‌های کوتاه را برای سفر انتخاب کنید

به نظر بسیاری از افراد مسافرت یعنی سفر کردن به دورترین نقطات دنیا، اما گاهی سفر کردن به نقاط نزدیک به محل زندگی‌تان نیز جذاب است.

بسیاری از ما مکان‌های جذاب و دیدنی نزدیک به شهرو روستای خود را نمی‌شناسیم. برای برنامه‌ریزی مسافرت ارزانف می‌توانید سفر به این مکان‌ها را  در برنامه خود قرار دهید.

از مسیر سفر لذت ببرید

تمام لحظه‌های سفر جذاب است. سعی کنید از تمام لحظه‌هایی که در سفر هستید لذ ببرید و استفاده کنید.

از شهرهایی که بین مبداء و مقصد شما در سفر قرار دارد دیدن کنید. به طبیعت مسیرهایی که طی می‌کنید دقت کنید و سعی کنید با وقت گراندن در آن از سفر خود لذت ببرید. بلیط ارزان چارتر هواپیما خود را می توانید از آس چارتر تهیه کنید.

مسافرت ارزان با مجهز سفر کردن

هرچه در طول سفر نیاز کمتری به خرید داشته باشید برای داشتن سفر کم هزینه بهتر است. تا جایی ک امکان دارد مجهز سفر کنید. سعی کنید تمام نیازهای سفر خود را پیش‌بینی کنید و وسایل مورد نیازتان از قبل تهیه کنید.

چادر مسافرتی، پتو و زیرانداز، داروهای ضروری، لیوان، فلاسک چای، نان و … را همراه داشته باشید تا مجبور به خرید از فروشگاه های بین راهی نشوید.

مسافرت ارزان با گوشی تلفن هوشمند

در عصر تکنولوژی و فناوری، تلفن هوشمند می تواند نقش زیادی در صرفه جویی هزینه‌های مسافرت شما داشته باشد. همه برنامه‌های مرتبط با سفر از جمله راهنمای سفر، نقشه ها، بهترین مسیرهای ممکن برای رسیدن به مکان‌های مشهور را روی تلفن همراه خود نصب کنید تا در طول سفر، برای رفتن به مکانی خاصی مجبور نباشید چند مسیر مختلف را امتحان کرده و زمان و پول خود را هدر دهید.

سفر کم هزینه با استفاده از امکانات رایگان ویژه

در حین سفر به خدمات رایگان برخی موسسات تفریحی در بعضی از روزهای ماه یا سال دقت داشته کنید.

استفاده از برخی اماکن همچون موزه‌ها یا باغ وحش‌ها گاهی به دلایل مختلف و در روزهای خاصی رایگان اعلام می شود. از این فرصت‌ها استفاده کنید.

سفر کم هزینه بدون هتل

هتل‌ها به دلیل خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند هزینه بالاتری نسبت به سایر اقامتگاه‌ها دارند. برای داشتن مسافرت ارزان به شما پیشنهاد می‌کنم از هتل‌ها استفاده نکنید.

استفاده از هتل یا دیگر انواع اقامتگاه‌ها یه انتخاب شخصی و سلیقه‌ای است ولی اگر به سفری کم هزینه فکر می‌کنید، اقامتگاه‌های بومگردی، خانه‌های روستایی و مواردی مانند این‌‌ها را در نظر بگیرید. با اینکار علاوه بر کاهش هزینه‌ها می‌توانید از فرهنگ شهر مقصدتان و طبیعت استفاده بیشتری ببرید..

مسافرت ارزان با خودرو شخصی

یکی از گزینه‌های سفر کم هزینه سفر با خودرو شخصی است. اگر قصد سفر با خودرو شخصی خود را دارید مواردی ایمنی قبل از سفر را حتما انجام دهید.

معاینه فنی خودرو، بررسی لاستیک‌ها، تعویض روغن موتور و روغن ترمز و بررسی روشنایی ماشین در کنار لوازم ایمنی مانند زنجیر چرخ را در برنامه خود قرار دهید.

مسافرت ارزان با خودرو اجاره‌ای؟

اگر بیش از یک خانواده هستید و نیاز است با دو خودرو به مسافرت بروید، اجاره کردن یک خودرو بزرگ‌تر به جای استفاده از دو خودرو می تواند تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌های شما داشته باشد. بلیط چارتر لحظه آخری خود را می توانید از آس چارتر در کمتر از 3 دقیقه تهیه کنید.

سفر کم هزینه و پرهیز از خریدهای اضافه

خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان و یا حتی برای خودمان به عنوان یادگاری، رفتاری است که بسیاری از ما انجامش می‌دهیم.

خرید سوغاتی رفتار خوب و پسندیده‌ای است ولی در انجام آن افراط نکنید و تعادل را حفظ کنید. سعی کنید در طول سفر از محصولات خوراکی یا صنایع دستی مخصوص شهر مقصد سفرتان به عنوان سوغاتی استفاده کنید.

قیمت سوغاتی که به دیگران هدیه می‌دهید اهمیت ندارد. اینکه در طول سفر به یاد دوستان و آشنایان خود بوده‌اید برای آن‌ها ارزشمند است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.