سافاری دبی

گردشگری

سافاری دبی

۴ بازديد

سافاری دبی

دبی یکی از شهرهای مهم و بزرگ تجاری جهان است، دبی گران ترین شهر خاورمیانه است و در لیست شهر های گران و لاکچری جهان است و در جایگاه بیستم قرار دارد. دبی یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در جهان می باشد، که سالانه گردشگران و توریست های زیادی را به سوی خود جذب می کند، دبی دارای تفریحات و امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی می باشد، در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفی سافاری دبی یکی از جذاب ترین و مهیج ترین جاذبه های تفریحی در این شهر لاکچری بپردازد با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما خارجی ارزان در شهر مشهد می باشد.

تفریحات سافاری

سافاری دبی به یکی از محبوب ترین تفریح ها برای مسافران دبی محسوب می شود، سافاری به معنای فعالیت گردشگری در زمینه آشنایی با طبیعت های مختلف، آشنایی با زیستگاه های جانوری و حیات وحش و  ماجراجویی در دل کویر است، سافاری از جذاب ترین تفریح ها برای لذت بردن از طبیعت در کنار دوستان و خانواده است. کویرگردی و تفریحات مختلف و اشنایی با فرهنگ گذشته عرب ها و مراسمات سنتی اصیل قوم عرب از جذاب ترین تفریحات در سافاری دبی می باشد که می توانید از آن لذت ببرید. در ادامه به معرفی این تفریحات جذاب در سافاری دبی می پردازیم.

لندکروز

یکی از تفریحات لذت بخش در سافاری دبی که می تواند تجربه لذت بخشی برایتان باشد، رانندگی با خودروهای لوکس لندکروز است، با رانندگی با این خودروها و در روی تپه های شنی در اوج سرعت آدرنالین خون تان را بالا می برد و می توانید از خودتان عکس و یا فیلم بگیرید و برای  خودتان خاطره بسازید.

اسکی

اسکی روی شن  از دیگر تفریحات مهیج و منحصربفرد در سافاری دبی می باشد، اسکی روی شن همانند اسکی روی برف است، اما با این تفاوت که این اسکی در زیر آفتاب در هوای گرم و بر روی شن های روان صحرای دبی می باشد. در این اسکی می توانید از بالای تپه های شنی به پایین سر بخورید و لذت ببرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.