حقایقی درباره غذاهای هواپیما

۳ بازديد

تاریخچه غذا در هواپیماها

مطمئناً، غذای در ارتفاع بالا با اولین هواپیماهایی که هر ساندویچ در آن پراکنده می شد، نمی توانست ظاهر شود، بنابراین ماشین های ناقص می لرزیدند. و پروازها خودشان اندک بودند، زیرا سوخت کافی برای تسخیر مسافت های طولانی وجود نداشت. و دیگر نیازی به غذا نبود، به عنوان آخرین چاره ، می توانید خود را در سوخت گیری مجدد یا در هنگام تغییر حمل و نقل تازه کنید.

 در دهه 30 ، یک بوئینگ 307 استراتولینر بزرگ و قدرتمند ایجاد شد. با کابین گرم و راحت ، موتور کم صدا و عایق صوتی بیشتر برای مسافران ، توالت های داخل هواپیما و اسکله های تاشو برای مسافران درجه یک. این پرواز رئوس مطالب راحتی را به دست آورد ، از نظر زمانی طولانی تر بود و تغذیه مسافران و جذب آنها به سمت خود از طریق خطوط هوایی ضروری بود. در هواپیمای بوئینگ یک آشپزخانه وجود داشت و از مسافران به صورت سرخ شده پذیرایی می شد جوجه. و سیگار برای افراد سیگاری برای از بین بردن استرس هنوز هم بسیاری از مردم هنوز از پرواز ترس دارند.

امروز ، پروازهای کوتاه در کلاس اقتصادی باید با معده خالی انجام شود ، مسافران VIP فرصت دارند یک میان وعده بخورند. پروازهای طولانی مدت تأمین غذا برای مسافران هواپیما را ادامه می دهند. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط ارزان چارتری هواپیما  می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

در دهه 40 ، پرواز با هواپیما دیگر مبارزه ای برای بقا نبود ، مردم شروع به عادت به این نوع حمل و نقل می کردند و غذاهای موجود در هواپیما متنوع تر می شدند. علاوه بر این ، بیشتر مردم استرس را به دست می آورند ، و با کمک غذاهای خوشمزه حواسشان را نسبت به ارتفاع از بین می برند. رقابت زیاد شرکت های هواپیمایی به آتش سوخت افزود و غذا به اهرم فشار مشتری تبدیل شد - با ما پرواز کنید و غذا بهتر بخورید!

در دهه 70 ، دولت ایالات متحده قیمت های پروازهای آزاد را آزاد کرد و اجازه داد قیمت های خود را برای خدمات پرواز تعیین کنند. البته شرکت های هواپیمایی شروع به مبارزه برای هر مسافر کردند و هزینه بلیط را به حداکثر می رساند. و صرفه جویی در مصرف غذاهای متنوع و خوشمزه دیری نپایید - هزینه زیادی را صرف پرواز نکنید ، اما می توانید در خانه غذاهای خوشمزه بخورید.

چرا غذای هواپیما خوشمزه نیست؟

شرکت های تخصصی که برای شرکت های هواپیمایی غذا تهیه و بسته بندی می کنند می دانند که چگونه شخص غذا را در ارتفاع به روشی کاملاً متفاوت درک می کند. گیرنده های ما که بالاتر از 3 کیلومتر از سطح زمین بلند شده اند ، حساسیت خود را از دست می دهند و غذای معمولی معمولاً ناگهان مزه ناپسندی به نظر می رسد. اگر غذا را از هواپیما بگیرید و بخواهید آن را روی زمین تمام کنید ، ممکن است به شما نمکی یا خیلی شیرین نشان دهد در واقع شما در ارتفاع طعم غذاها را کمتر حس می کنید .

گوشت کاملا پخته نمی شود!

بله، غذاهایی که در ترکیباتش از گوشت استفاده شده کاملا پخته نمی شوند. گوشت قرمز تنها ۳۰% و گوشت مرغ ۶۰% پخته می شوند! این کار برای حفظ طعم و خواص گوشت است تا پس از گرم شدن مجدد، گوشت خشک و بدمزه نشود. البته لازم نیست نگران باشید، شما به عنوان مسافر گوشت خام نخواهید خورد. بقیه روند پخت در هواپیما و هنگام گرم شدن داخل فر انجام می شود. آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.