مجموعه بولینگ مریم کیش را معرفی کنید؟

۵ بازديد

شرایط کنسرت بولینگ مریم کیش در زمان کرونا

اکنون و در شرایط شیوع کرونا ، این سالن با چهل درصد ظرفیت خود فعالیت می کند. ضرورت استفاده از ماسک ، تب سنجی افراد هنگام ورود ، صندلی های یک در میان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی شورای سلامت کیش از شرایط فعالیت این سالن سرپوشیده است. باید بگوییم خیالتان ازمجموعه بولینگ مریم برای رعایت پروتکل های کرونایی آسوده باشد، زیرا این مجموعه می کوشد تا بتواند بالاترین کیفیت برگزار کنسرت ها از نظر بهداشتی را داشته باشد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا، نرسیده به اسکله تفریحی مجموعه بولینگ مریم، کنسرت هال بولینگ مریم کیش

سالن بولینگ مریم

بولینگ مریم با سیستم black light نورپردازی شده است و هنگام ورود به آن 16 خط دیجیتالی را مشاهده خواهید کرد که درهرکدام از این خطوط 4 نفر می توانند به بازی مشغول شوند لازم به ذکر است که بر اساس تجهیزات حرفه ای و بین المللی ساخته شده است. یکی از اقدامات جالب مجموعه بولینگ مریم سالن بزرگ دنیای بازی عجایب برای تفریح کودکان است، دنیایی شاد از بازی های متنوع و هیجان انگیز کامپیوتری توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند بلیط هواپیما خارجی .

سالن بیلیارد

سالن بیلیارد در طبقه اول مجموعه تفریحی بولینگ مریم جزیره کیش قرار دارد که از زیباترین سالن های بیلیارد در ایران بشمار می رود، و از دو سالن خانوادگی مجزا تشکیل شده است. چشم انداز این سالن باعث ایجاد هیجان بازی بیلیارد برای خانواده‌ها و گردشگران را چندین برابر کرده است. میزهای بازی اسنوکر، پیرامید و ایت بال در این سالن ها قرار دارند؛ در این سالن جمعا 16 میز که شامل 5 عدد اسنوکر، یک عدد پیرامید و 10 میز ایت بال است. ایت بال یکی از محبوب تریت بازی های بیلیارد است که درخواست های زیادی دارد و به همین دلیل تعداد میزهای ایت بال در مجموعه بیشتراست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.