کافی شاپ های اهواز را معرفی کنید؟

۷ بازديد

کافی شاپ برج اهواز

یکی دیگر از کافی شاپ های کیانپارس اهواز کافی‌ شاپ برج می باشد، این کافی شاپ با کافی شاپ مدرن پلاک فرق می کند این کافی شاپ دارای دکوراسیونی و تزئیناتی سنتی می باشد، فضای این کافی شاپ چوبی است و پنجره‌هایی رنگی سنتی در آن بکار رفته است، نوشیدن یک فنجان قهوه در فضایی دنج و آرام بسیار لذت بخش است. در منوی این کافی شاپ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و کیک‌های خوشمزه، غذاهای لذیذ و فست‌ فود موجود می باشد.

جالب است بدانید این کافی شاپ یک کتابخانه نیز دارد که می توانید اندکی بیشتر در آنجا بمانید و کتاب مطالعه کنید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با کمترین زمان و کمترین هزینه بلیط هواپیما چارتر کرج اهواز خود را به راحتی تهیه نمایید.

آدرس کافی ‌شاپ برج: اهواز، کیانپارس، خیابان موحدین شرقی، برج کوثر

کافه دیگو اهواز

دکوراسیونی بی نظیر طراحی مدرن فضای شیک و ارام در کافه دیگو اهواز، این کافه یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری جشن های کوچک شما مانند: تولد، سالگرد، دورهمی های دوستانه، و قرارهای عاشقانه دو نفره می باشد، منوی این کافی شاپ متنوع است

در منوی این کافی شاپ انواع قهوه، شکلات داغ، انواع دسرها، نوشیدنی‌ها و سالادهای خوشمزه، اسنک‌ و... و حتی شما می توانید برای صرف صبحانه نیز به این کافی شاپ مراجعه کنید؛ این کافی شاپ مشتریان مخصوص خود را دارد و بین طرفدارانش بسیار محبوب است. کافه دیگو نیز مانند کافی شاپ برج یک کتابخانه کوچک و زیبایی دارد که می توانید در کنار صرف یک فنجان قهوه به مطالعه نیز بپردازید.

آدرس کافه دیگو: کافه دیگو در اهواز، کیانپارس، انتهای خیابان 11 شرقی

کافی شاپ سون اهواز

کافی شاپ سون یکی دیگر از کافی شاپ های اهواز می باشد، این کافی شاپ قهوه های دلپذیری دارد، فقط کافی ست یکبار قهوه های این کافی شاپ را امتحان کنید دیگر مشتری سابق آن خواهید شد،

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.